Näin tilaat

Näin tilaat

Näin tilaat

Huomioitavaa tilausta tehdessä

– Tilaamiseen tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen, sillä tilausvahvistus lähetetään sinulle sähköpostilla.

– Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Näin teet tilauksen

Lisätietoja tuotteesta saat esille klikkaamalla tuotteen nimeä tai kuvaa.

– Klikkaa tuotteen kohdalla ”Lisää Ostokoriin” -napista, jolloin tuote siirtyy ostoskoriin.

– Klikkaa ”Näytä ostoskori”-napista, jolloin siirryt ostoskoriin.

– Voit jatkaa vielä ostostentekoa tai siirtyä eteenpäin ”Siirry Kassalle”-toiminnolla.

– Rekisteröidy asiakkaaksi tai tilaa rekisteröitymättä. Rekisteröityminen kannattaa, sillä tilauksen eteneminen ja paketin seuranta on näin kätevää.

– Kirjoita yhteystietosi.

Jos haluat tilata tuotteita esimerkiksi suoraan eri osoitteeseen, voit painaa täpästä ”Toimitus eri osoitteeseen?”

Valitse toimitustapa

Toimitamme toistaiseksi kaikki tuotteemme suoraan kotiovellesi.

Maksutavat

  1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto
  3. Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club
  4. Mobiilimaksaminen: suosittu MobilePay

Tarkista & Tilaa

Mikäli sinulla on erityisiä toiveita tilaukseesi liittyen, voit kirjoittaa niistä ”Tilauksen kommentit (valinnainen)”-ruutuun.

– klikkaa sitten ”Siirry Maksamaan”

Tämän jälkeen siirryt automaattisesti maksusivuille maksun suorittamista varten.

 Tilausvahvistus

Tilausvahvistus voi jäädä saapumatta asiakkaalle, esim. jos sähköpostiosoitteessa on ollut kirjoitusvirhe, nettiyhteydessä on ollut maksuhetkellä häiriö tai sähköpostilaatikko on täynnä. Jos et saa automaattista vahvistusta, ota yhteyttä meihin niin tarkistamme tilauksesi tilan.

Puhelinnumero: +358 44 770 36 07
Sähköposti: myynti@tehokone.fi

Lähetä viesti
Onko sinulla kysyttävää?
Hei, miten voin auttaa?
ota yhteyttä tai laita viestiä.